به نظر شما دلایل وب‌گردی جوانان چیست؟
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : اويس باكفايت

بر اساس مطالعات مرکز تحقیقات Pew که روزانه بدست آمده ۵۳ درصد از جوانان ۲۹-۱۸ سال بیان داشته اند که اغلب بدون هیچ دلیل خاصی آنلاین می شوند واین عمیقا ناراحت کننده است .

بنابر گزارش اسوشیتد پرس مطالعات علت این امر را بیفکری، بیکاری و بی قراری ذکر می کنند. این نشان می دهد اگر شما جوان هستید به احتمال قوی برای انجام برخی کارها به سراغ اینترنت می روید، کارهایی تعریف نشده، و قطعا نامحدود.

البته اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم؛ سالمندان هم اغلب با هدف های مهم و بزرگ به سراغ اینترنت نمی روند! در یک نظر سنجی که در همین زمینه انجام شده ۳۷ درصد افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال، آخرین باری که به اینترنت رجوع کرده اند بدون هیچ دلیلی و فقط برای تفریح یا گذران وقت این کار را انجام داده اند. برای افراد ۵۰ تا ۶۴ سال این میزان ۲۷ درصد و برای افراد ۶۵ سال به بالا این میزان ۱۲ درصد بوده است.

به نظر می رسد وب برای افراد زیادی حکم گوشه و کنار خیابان را دارد که می توان در کناری ایستاد و منتظر اتفاقات جالب در آنجا بود.

اما مسئله اینجاست که آنها همیشه در امید و انتظار می مانند و سوالی که باقی می ماند این است که اگر آنها نا امید می‌شوند چرا دوباره نیز بازمی‌گردند و به این وب گردی بی سرانجام ادامه می دهند؟ آیا به این خاطر است که جهان خارج دیگر برای آنها لذتی ندارد ؟ آیا می تواند به این خاطر باشد که والدین، معلمان و دولت به آنها این اجازه را می دهد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها